O MEMBRO DO O COMITE CENTRAL DO TKP/ML EROL VOLKAN İLDEM E A LUTADORA DO TİKKO FADİME ÇAKIL MARTIRIZADOS

HomeGenel

O MEMBRO DO O COMITE CENTRAL DO TKP/ML EROL VOLKAN İLDEM E A LUTADORA DO TİKKO FADİME ÇAKIL MARTIRIZADOS

  O 6 de setembro, duas pessoas da guerrilha maoístas do TKP/ML - TIKKO cairom no combate numhas operaçons militares do Exército Turco

TKP/ML Militanlarından, Dersim Şehitleri Anısına Bombalı Pankart
TKP/ML TİKKO DERSİM BÖLGE KOMUTANLIĞI: MEVZİLERİ BOŞ KALMAYACAK, SİLAHLARI SUSMAYACAK, ONLARLA KAZANACAĞIZ! Nubar, Özgür, Rosa ve Asmin Yoldaşlar Ölümsüzdür!
TKP / ML – TMLGB ((Marxistisch-Leninistischer Jugendverband der Türkei): UNSERE GEFALLENEN SIND UNSERE BARRIKADEN;, UNSER WEG DER DES VOLKSKRIEGES!
Nubar-Rosa

Nubar-Rosa

 

O 6 de setembro, duas pessoas da guerrilha maoístas do TKP/ML – TIKKO cairom no combate numhas operaçons militares do Exército Turco ao redor da cidade de Dersim, no Curdistam.

De acordo com a declaraçom da TKP/ML, um dos falecidos é membro do Comitê Central do Partido, Erol Volkan Ildem, coa alcunha de Nubar, e a outra é umha luitadora do TİKKO, Fadime Çakıl, coa alcunha de Rosa.
Durante as operaçons, o Estado evacuou campos próximos, bombardeou a área com helicópteros, caças e drones. Todos os tipos de ferramentas de guerra sendo usadas, incluindo armas químicas.
Erol Volkan Ildem, 38 anos, estava na guerrilha desde 2009 como dirigente comunista e comandante da Guerra Popular, e Fadime Çakıl, 24, juntou-se à guerrilha em 2013.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0